Friday, May 17, 2013

Sisutihe nädal

Hei hei! Reede kätte jõudnud ja täna saab taaskord üht vaba päeva nautida kuna tähistatakse õpilaste päeva. Sel nädalal oli üldse vaid kolm koolipäeva. Ega seal midagi, mulle meeldib nii :)

Laupäeval sain hostemalt viimaks loa Matiasesse klubisse minna. Algul küsisin tagasihoidlikult ja juba ette teades ja ühtki lootust omamata, et mul reaalselt minna lubaks. Esialgu ei lubanudki. Kui aga küsimuse peale, et kellega läheksin, ütlesin, et teiste sõprade hulgas ka Guty tuleb, siis oli luba kohe olemas :) Toimus Matias Romero ilusaima tüdruku valimine, hoidsime pöialt Marielile, kes lõpuks kolmandaks jäi.

Igatahes. Guty ja Alexis olid juba pool kümme mu maja ees, jalutasime veitsa maad edasi videoplazani ja saime Cristianiga kokku ja varsti võtsime neljakesi takso ja sõitsime Matiase poole. Seal jäime väljas ootama teisi sõpru. Syenni, Minelly, Laura, Jakob, Grecia jne jne, sees sattus veel rohkemate sõprade ja tuttavatega kokku. Andrea ja Lara, Eduardod, Jhonnyd, Indid ja kõik kõik olid seal. Ühel hetkel muidugi nägin selja taga seisvat oma hostema hahaha. Asi selles, et kuna mu nõbu Liz osaleb ühel suuremal iludusvõistlusel ja kuna Vero ta nn promootor on ning ta sõbranna seda Matiase eventi korraldas, siis kutsuti neid sinna kah. Sel ajal, kui ma kodust minema olin läinud, ta ei teadnud veel, et tuleb. Mu hostema on hästi-hästi nooruslik, kui kokku jooksime, siis tantsisime ja tegime nalja ja olime rohkem nagu sõbrannad, nii lahe haha. Kodus koos lastega ikka natukene teist moodi.

Tantsida sai tõesti metsikult, aga ikkagi klubis peab olema klubimuusika, sest kõigiga reggaetoni tantsida ei ole just kõige mugavam ja meeldivam :D Siiski siiski, super super hea õhtu oli. Vero ja Liz läksid peolt ära kolme ajal, kell neli olin ma kodus, Cristopher tõi ära. Siiamaani kõik räägivad sellest laupäevasest klubiskäigust :D

Esmaspäeval ei toimunud midagi, teisipäeval samuti. Koolis oli igav, Chris tuli mõlemal päeval vastu. Veits awkward oli, sest tal sellised hästi uued ja ilusad autod ja lihtsalt terve kool jõllitas mind, kui ma sinna sisse istusin... mida iganes, nii vähe aega jäänud siin ja ei jaksa enam mõelda selle peale, et mis teised must arvavad, eriti need, kellega ei suhtle.

Kuna kolmapäeval oli õpetajatepäev, jäid sel puhul tunnid ära. Teisipäeva õhtul kõigepealt käisin Christopheriga väljas söömas ja juba tuli Gutylt kõne, et El Barriosse Cristiani koju läheksin, sest neil toimub lennupidu. Okei. Läksin kiiresti koju, küsisin hostemalt loa, või tähendab tema rääkis telefonis Gutyga, et ikka kindel olla, et ma sinna lähen :D Sai kinnituse ja lasi mul hea meelega minna. Gutyga ükskõik kuhu koos minnes on alati, alati alati luba olemas. Juba 15 minuti pärast oli Carlos mul maja ees vastas. Alexis, Syenni ja Laura olid kah :) Sõitsime siis El Barriosse ja üllatavalt palju rahvast oli kohale tulnud. Kui ma teema üles tõstatasin, et ma olen ainuke, kes nendega koos ei õpi, siis öeldi, et üldse ei muretseks, sest loomulikult on mul õigus nendega sel päeval koos olla, kuna olen juba nii omaks saanud ja üks nendest :)

Mingi erakordne istumine polnud, aga tore siiski. Sai tantsitud alates bandast ja limbost salsani, lihtsalt jutustatud ja jutustatud. Nagu välk selgest taevast oli see, kui Jakobiga niisama juttu ajades taipasime, et 8.ndal või 9.ndal juunil on viimane päev, kui me üksteist näeme. Lihtsalt vaatasime üksteisele otsa, hea, et päris nutma veel ei hakanud :D Aga reaalselt ta on üks kõige kõige olulisimaid inimesi siin Mehhikos minu jaoks üldse. Asi selles, et tal tuleb Rootsi vend külla ja siis nad lähevad ringi reisima kusagil kuuks ajaks ja selleks ajaks, kui nad Lagunasesse tagasi jõuavad, olen ma Eestis juba :(

Kolmapäeval päevasel ajal käisin Jakobi ja Jasminiga väljas. Jasmin oli ennem vahetusõpilane Lagunases, aga vahetas perekonda ja nüüd elab Pueblas, tuli paariks päevaks külla. Sõnadessepanematu, kui hea teda näha oli. Ausalt tema kohta võin täie kindlusega öelda, et üks parimaid sõbrannasid üldse, nii hea inimene lihtsalt. Jalutasime ringi, käisime jäätist söömas ja varsti jätsime natukeseks hüvasti, pidin koju tulema ja riided vahetama, kuna käisin Vero ja õdedega crepasid veel söömas ning üheksast läksin Guty juurde, sest ta vanemad korraldasid talle üllatussünnipäeva peo. Ta sünnipäev oli 29.märts :D :D. Sinna jõudes olin esimene kohalejõudja muidugi ja meid saadeti Jakobiga pizzat ja torti ostma, ok, läksime. Terve tee mingid hullud nutukõned peatse vahetusaasta lõpu saabumise teemadel. Kohale jõudes olid saabunud juba Prisciliano, Jasmin ja Guty, kes ei paistnudki eriti üllatunud olevat :D Järjest rohkem inimesi hakkas jõudma ja lõpuks olime umbes 25 nägu ehk. Guty ema pidas kõne kah ja siis kõik lihtsalt nutsime... :D

Istusime seal ehk poolteist tundi umbes, seejärel läksime Prisci ja Jesuse koju või noh lihtsalt samas naabruskonnas asuvasse majja, kus nad kooliperioodil kahekesti elavad, muidu Veracruzis suurtes ranchodes...Meil oli Jasminiga tund aega, kuna mõlemad pidime 12 juba kodus olema. Peaaegu, et terve aja rääkisimegi temaga juttu ja pidevalt olime reaalsetes naerukrampides, kuna rääkisime üksteistele oma vahetusaasta parimatest seikadest ja viisime eludega kurssi ühesõnaga. :D Nüüd järjest selgub, et kes Cancuni reisile mis põhjustel tulemata jätab, aga vähemalt Jas on tulemas nii, et ma olen väga õnnelik :D

12 ajal tõi Chris meid koju. Ma jutustasin veel vanaemaga juttu ja magama sain poole kahe ajal. Koolis oli järgmine päev ikka väike väsimus peal, võib öelda. Õnneks saime varem lahti ning taksot oodates sõitis Cristian mööda, kes mind autoga koju viis, nii hea haha :D

Õhtul läksime Jasmini ja Syenniga Jesuse koju Cruz Azul vs Santos jalkamängu vaatama, meie kallis Cruz Azul võitis ja läheb finaali, kus America vastu mängib! Kõik olid nii joovastuses õnnest. Muidugi selle eilse õhtu jooksul kerkis esile nii palju nääklemisi ja draamat, et ikka päris kolli viskas ette see kõik mõneks hetkeks, aga noh, mis iganes. Peale mängu pidin juba kodus olema, niiet jõudsingi kuskil poole 12 ajal juba.

Täna magasin vaba päeva puhul üle pika aja kaua, seejärel sõin hommikust ja koristasin oma toa täiega ilusti ära. Nüüd ootan Jasmini ja Rauli, sest jutud vajavad rääkimist ju hahah :D Õhtul toimub Chico y Chica Azul, mis on teise kooli viimase lennu korraldatav pidu, kus valitakse niiöelda iluduskuninganna ja -kuningas. Sellest üritusest olen juba jutte kuulnud sellest ajast peale, kui Lagunasesse jõudsin, seega olen päris põnevil juba :) Päris täpselt ei teagi, kellega lähen, kutseid olen siit ja sealt ikka saanud, kuid praegu tundub endale kõige parem variant koos Syenni, ta primade ja Lauraga minek. Aga eks näis. Ootused on üleval igatahes :)

Täna võtan kaamera kindlasti kaasa, et järgmises postituses pilte oleks jagada, praegu üldse pole :( Aga järgmise postituseni siis!! ask.fm- ask.fm/kerturuu

Siiski jagaksin ühte megamõnusat ja uut lugu andekatelt inimestelt. Solisti rollis endine YFU vahetusõpilane ja minu hea sõber Jüri :)

No comments:

Post a Comment