Sunday, November 11, 2012

Pole juba kaua aega kirjutanud, sest ühest küljest toimub kogu aeg nii palju, et ei ole selleks aega ja teisalt ei toimu midagi sellist, millest teil oleks huvitav lugeda või millest väga saaks või tahaks kirjutada. Aga siiski teen väikese kokkuvõttte. Eelmine koolinädal oli lühike- ainult kolmapäevani. Kaks viimast päeva nädalast olid Dia de los Muertose tõttu vabad ja oh, kuidas ma neid nautisin! Augusti keskpaigast alates ju koolis käidud ning ega meil siin mingit oktoobrivaheaga polnud. Selle eest on alates detsembrist 2 kuud koolist vaba, jeee!!! :)
Neljapäeval käisime Elliottiga väljas päris pikalt, jutustasime, kõndisime ja rääkisime, reede õhtul oli Halloweeni pidu Puerta del Solis. Seni, kuni Rootsi vahetusõpilane Jakob seal oli, olin temaga koos, ning kui ta oma õega pidi koju minema, olin klassikaaslastega ja veel mõnede sõpradega. Üllatavalt palju inimesi oli meie koolist seekord kohal. Tantsida sai väga väga palju õhtu jooksul ning supeeerlõbus oli!!! DJ oli kohal ja banda järgi sai taaskord väga palju tantsu vihutud ja mul tuleb juba päris hästi välja juuu jess!! :) Koju jõudsin veits kolm läbi. Nende nädalavahetuste pidudega antaksegi mulle tavaliselt kellaaeg 3-ni olla, päris lahke mu hostemast mu meelest.
Laupäeval hommikupoole tegin majapidamistöid veitsa, koristasin tuba ja pesin pesu ja mis kõik, kolme ajal saime Elliotti, Jasmini, Jakobi ja Gutyga kokku ning läksime jalkamängule. Ega mingit mänguvaatamist suurt polnud, ikka jälle oli hästi palju jutustada meil kõigil, aga nii lahedad inimesed lihtsalt on nad, et mul ei jätku sõnugi:)) Kui mäng läbi sai, jäime Jasminiga ta jalgpallurist sõpra ootama. Siis saime veel Jordiga kokku ning pärastpoole saatsid nad kõik kolm mu koju ära, kuna hostema tuli Tuxtlast tagasi ja siis pidin sellekspuhuks toas olema.
Õhtul oli algne plaan minna mu sõbra Eduardo sünnipäeva puhul Black&White partyle. Tutvusin selle tüübiga eelmisel nädalavahetusel oma saksa õe, (kes tegelt mu nõbu on) Lara kaudu. Kuna Elliottil endal piletit polnud, siis tahtis ta minuga koos minna, kuna kõik võivad nagu endaga ühe inimese kaasa võtta. Algul pidin teise inimesega minema aga noh lood veits segased selles osas:D Igatahes kui ma juba riides-valmis olin ja Larat ootasin, et tema ja tolle kutiga siis peole minna, helistas El, et on taksoga all ja käiks ennem ühe koolikaaslase 15-aasta sünnipäevalt läbi. Kõik käis nii kiiresti, Larale käest käisin küsimas, et kas võin minna ja ta ütles, et muidugi ning, et tulevad pärast Angeliga sinna, võtavad meid peale ja läheme koos Black&White partyle, mõeldud tehtud. Aga tõesti, kõik toimus niiii kiiresti ja unustasin hostemalt selle esimese peo jaoks luba küsida ja mis pärast selgus oli see, et ta oli päris kuri. Hommikul vabandasin ennem, kui ta midagi öelda jõudis ja õnneks polnudki üldse tige. Lihtsalt, et teinekord pean ikka ütlema, et kuhu lähen.
Aga noh see 15-aasta pidu oli muidugi taaskord väga uhke. Õnnitlesime tüdrukut ning suundusime enda laua taha rõdule. Samas lauas olid varasematest tuttavatest ja sõpradest Carmelita, Alexis, Guty, Saul ja Jakob, ülejäänutega tutvusin ka ja väga väga laheeee oli:) Pärast veel nägime Niklast ja ta tüdrukut ka ning inimesi meie koolist, olime veitsa nendega koos ja umbes poole 12 paiku tulid Lara ja Angel meile järgi. See Black&White pidu oli ikka vägaaaaaaa kõva!! Toimus aias, samas majas, kus ka eelmisel nädalavahetusel käisin. Rahvast oli häääästi palju, tuttavaid nägusid ainult mõned üksikud, sest enamus rahvast olid mingi kahekümnendates ja väga palju pole nendega veel kokku puutunud. Igatahes muusika oli hea, peakohal olid need tuledega paberlaternad, rahvas oli kõik nii lahedalt riides, kõigil meeleolud üleval ja väga lahe oli!!! Kaks läbi natuke käisime Jakobi, Guty ja Cesariga hot-doge ja burkse söömas ja juba kolmeks pidin tagasi kodus olema.
Väga väga väga lahe nädalavahetus oli taaskord ja ma olen niiiii õnnelik!! :)
Pühapäeval veitsa toimetasin kodus aga enamus päeva lihtsalt puhkasin ja magasin ja olin ning ei teind eriti midagi. 
See koolinädal möödus taaskord ülikiiresti. Koolis endiselt kõik väga hästi, kuid lihtsalt tunnen, kuidas sellest juba väikest puhkust vajaks ja sooviks, kuid juba 30.november lõppeb meil semester ära, kuid millegipärast peame veel detsembri keskpaigani "niisama" koolis käima...hmm.
Neljapäeva õhtul läksin hostemaga mingile YFU koosolekule. Uksest sisse astudes nägin Luisi ja Jakobit ning hakkasin nendega YFU plakatit valmistama. Kui see valmis sai, rääkisime lihtsalt maailmaasjadest ja tegime nalja ja hästi hästi tore oli :) Reedel läksin hommikul kooli, nagu ikka, kuid juba pärast esimest tundi olid Niklas ja Luis koos nende emaga mul järel. Mu hostema oli unustanud mulle öelda, et ma ei peagi kohale minema...Igatahes tulime siis Lagunasesse ning siin toimus nagu õpilasmess või midagi sarnast. Olid ülesse seatud sellised nurgakesed erinevate ülikoolide ja organisatsioonide jaoks ja meie esindasime YFUt. Hahhaaa väga palju nalja sai, hästi lõbus oli- kogu aeg muusika mängis, lihtsalt tantsisime ja veetsime hästi aega. Huvi YFU vastu oli hästi suur ja mina, Jasmin ja Elliott olime need kolm, kes reklaami tegime. Algul ei osanud midagi väga rääkida, sest see kõik tuli nii paugupealt kuidagi, kuid hiljem tuli see hispaaniakeelne jutt teemal YFU- mis see on, kuidas vahetusõpilaseks saada, miks üldse hakata ja kõik muu sellega seonduv päris hästi ja ilma kokutamata välja:) No ega kui ikka igale inimesele eraldi sama juttu rääkida, siis muud moodi ei saagi ju. Õpilasi oli nii palju kohal, kõik tundsid ka meie endi vastu suurt huvi, küsiti facebooke ja telefoninumbreidki haha:D
Juba poole üheks oli üritus läbi, siis tulin koju ja magasin. Hiljem veetsin perega aega ja natuke hiljem läksin Elliottiga välja, kuna tal oli vaja rääkida. Hahahaa ma ostsin tänavalt mandariine, sain 5 peeso eest 8 tükki ja olin nii vaimustuses hahhaa nii oadv ju:D Meil maja ees ka mandariinipuu, pere räägib, et need on hapud. Pole proovind veel. Mangod on ka aga saavad valmis detsembris:) Igatahes jalutasime ja rääkisime, sõime mandariine. Veidi hiljem nägime Alexist ning Jakobit ja olime nendega koos ning õhtul läksime peole, mis oli pigem lihtsalt selline tore olemine mõnusas seltskonnas. Mu õde Lara oli kah seal, varem ei teadnudki, et ta ka minemas on. Igatahes üks superlõbus õhtu taaskord, niii palju uusi tutvusi ja NIII palju naeru. Mulle meeldib see, et keelt juba nii hästi valdan ja mõistan, et kaasa naerda saan nii, et nalja ikka mõistan ka haha:D Kahest olin hostemale juba lubanud, et koju lähen. Algul oli plaanis jalutada, sest see maja on mu kodule lähedal, kuid Lara, kes mu eest ikka väga hoolitseb ja hoolt kannab, tõi koos oma hea sõbra Hectoriga mu koju ära. Nii lahe, et seetõttu, et Laral siin suur sõprusringkond on ja ta mind alati oma õena kõigile tutvustab, on ka kõik minu vastu nii head ja lahked:)
Laupäeval tegelesin taaskord koduste töödega- oma tuba korda, poeskäigud, pesu pesemised ja muud asjad. Nelja ajal läksin hästi toreda tüdruku Sofi, Elliotti ja ta noorema venna Alejandroga ujuma ning pärast pizzat sööma, vaatasime jalkat ja jutustasime, hästi tore oli :) Olenemata sellest, et õhtuks miljon plaani oli ja, et kõik igale poole kutsusid, otsustasin ma seekord koju jääda, perega aega veeta ja lihtsalt veidike puhata.
Täna samamoodi- olen perega koos olnud, hommikul pesin ka pesu ja käisin taaskord poes ning Skypeisin ema ja Kristjaniga. Isa juba magas aga loodan, et ta sai vähemalt mu eile õhtul saadetud sõnumigi kätte, et ikka teda isadepäeval meeles pidasin. Aaa ja issand. Täna sõime siin küpsisetorti!!!! Samal ajal, kui ma basseini ääres olin, olid Lara, Lizbeth koos mu väikeste õdedega seda teinud. Mh oleks ka tahtnud aidata aga igatahes ma olin ikka väga üllatunud ja elevil, kui oma tädi seda külmutusest välja võtmas nägin. Nii maitsev juu! :P
Pilte teinud pole, välja arvatud eile :( Vabandust! Ja kui te tahate midagi teada, siis jätke postitust kommenteerides teada, millest edaspidi rohkem kirjutada võiksin :) Ja siin paremal pool kusagil on mul ka formspringi kastike, kuhu igasuguseid küsimusi jätta võite!
Olge tublid edasi! Saadan suured suured suured kallistused oma perele ja sõpradele ning tänase päeva puhul selle kõige suurema ja tugevama kalli saadaan oma isale!
Bolis-bolis-bolis

Mu armastus. Ainult saadaval Mehhikos ja ma arvan, et pole olemas Mehhikos käinud vahetusõpilast, kes poleks lubanud, et oma kodumaale naastes ka bolist tegema ja müüma hakkab ja kes seda kunagi veel teinud pole.

Tupac!!! one of the favorites


Elliott-  üks parimaid sõpru mul siin!



Sofiga




No comments:

Post a Comment