Monday, February 11, 2013

YFU reisi 1. päev- Saabumine ja Six Flags Mexico

Olen nüüd YFU nädalaajaliselt reisilt tagasi Lagunasesse jõudnud ja ettejuhatavalt võin nii palju öelda, et kohe kindlasti oli see parim reis, kus kunagi käinud olen! Kõik kohad pakkusid minu jaoks midagi uut ja huvitavat, Michoacani ja Mexico osariigid on täielikult erinevad Oaxacast. Õhk jahedam, taimestik teine, palju kuuski, mände ja muid igihaljaid puid ja ohakalisi, mida siinpool üldse ei leidu. Veendusin taaskord selles, et Mehhiko on lihtsalt nii mitmekülgne ja imeline! Lisaks oli rahvas lihtsalt parim! Nii lahe on näha, kuidas kõik muutunud on, kuidas vaid mõned üksikud on tagasihoidlikuks jäänud ja teised samalajal on täiesti heasmõttes pöörasteks ja avatuteks muutunud. See YFU lennu seltskond siin Mehhikos on lihtsalt nii supeeeersupersuper! Täna oli esimene päev koolis ka ja juba igatsen seda rahvast, nii mega oliii!
2. Veebruari õhtul kaheksast võtsime Lagunase vahetusõpilastega bussi Mexico City poole. Kusagil poole seitsme ajal jõudsime kohale. Bussisõit kulges vägagi meeldivalt. Pool teed kedagi peale meie bussis polnud, jutustasime kõik juhi ja ta abilisega, tegime nalja ja küsisime küsimusi. Hiljem vaatasime filme, rääkisime maast ja ilmast, inimestest ja kõigest muust. Lõpuks sai natukene ikka magada kah, või isegi päris palju ja meeldiva unega. Pueblasse jõudes ärkasime taaskord kõik üles ja jutustasime kaks tundi Mexiconi välja, samal ajal aknast avanevaid vaateid imetledes- Kogu linn tuledes, majad mäenõlvadel, kõrghooned paistmas...kõik sätendas ja sillerdas ja oli nii ilus ju!
Terminali jõudes kõndisime turvaliste taksode parklasse ja jagunesime autodesse ära- kolm ühte ja kolm teise. Taksojuhtideks olid mingid noored kutid, kes linnas 100-ga sõitsid ja väikest race'i tegid, et kes kiiremini kohale jõuab. Vingerdasid sõiduridade vahel, teistest autodest mööda...Muusika mängis põhjas, me tantsisime mõlemas autos ja nautisime seda sõitu täiega, nii lõbus oli hahha, kuid siiski...turvaline takso?
Natukese aja pärast jõudsime lennujaama, kus teiste vahetusõpilastega kokku pidime saama. Esimesena nägime Elenat, keda polnudki juba päris kaua näind ja Alinat Šveitsist. Võtsime Starbucksist kohvi ja ühe Subway võiku kah, viisime üksteist vahepeal toimuvaga kurssi, sõime hommikust ja ootasime teisi vahetusõpilasi. Varsti hakkasid kõik jõudma- Palju palju kallisid ja põsemusisid, õnnehetki, et kõiki uuesti jälle näha saab...Juttu oli nii paljuuu!
Kui kõik kohal oli, viisime kotid bussi ning sõitsime Six Flagsi lõbustuspargi poole, olin seda juba nii kaua oodanud haha:D
Kohe hakkasime atraktsioonide poole jooksma seal. Kõigepealt läksime vabalangemisse. 50 meetrit vist oli. Järjekord oli pääääris pikk aga kõigis teistes "kõvadel" atraktsioonidel olid need ikka haigelt pikad, kui Ameerika mägedesse läksime, pidime pea 2 tundi ootama. Vabalanguse ajal röökisin nagu segane, sest vahepeal ei olnudki seda tooli jalgeall tunda ja lihtsalt nagu olekski vabalt langenud ja kukkunud, väike kõrguse hirm tekkis ka tipus, sest ikka väga väga kaugele oli kõike näha. Ameerika mägedes istusin Soomlase Miaga kõige ees... Juba toolis istudes käisid küll igasugused mõtted läbi, et miks ma siin olen ja miks ma vähemalt kusagil mujal istmel ei istu. Adrenaliin möllas ikka päris korralikult ja kui see asi lõpuks sõitma hakkas, siis kiirus oli meeletuuu! Igasugused pöörded ja keerud ja jõnksud, vahepeal olime pea alaspidi ja no see karjumine ja kisamine seal peal oli ikka nii-nii palju tugevam, kui vabalangemisel. Ikka väga hull aga nii lahheeee juu:P
Pärast seda kõndisime lihtsalt ringi, jutustasime vahetusõpilastega, tegime pilte ja käisime Johnny Rocketis burgereid söömas. Ei olnud kahjuks väga maitsev, hind seevastu ikka päris krõbe. Pärast seda oli meil umbes poolteist tundi veel aega, nautisime ja võtsime kõigest nii palju, kui võtta andis.
Six Flags on nagu HIIGLASLIK lõbustuspargi linn, kus on veel hästi hästi palju eraldi linnaosasid ja kõigis on oma teema. Tõsiselt suure asjaga on tegemist. On näiteks Hollywood ja Beverly Hills, Kauboide linn ja mis kõik veel. Lisaks on veemaailm, kus saab delfiinideshowsid asju näha ja muud jutud juurde. Igatahes mulle väga meeldis ja ei mäleta, millal enne seda viimati üldse lõbustuspargis käidud sai...Ikka väga ammu kuskil Tivolituuris. Seega ma olin ikka eriti excited kõige pärast haha:D Ainuke natuke paha asi oli see, et meil oli seal aega 5 tundi olla ja ootejärjekorrad olid meeletuuuud! Rahvast oli ikka haigelt palju + veel VIPid, kes mõnuga ette trügida tohtisid.
Kella viiest kogunesime ettenähtud kohta ning juba ilmnesid vahetusõpilastega mõned probleemid. Kolm kutti olid rahulikult lõbustuspargis micheladasid joomas käinud...Nii palju siis YFU reegli sellest punktist, kus öeldakse, et alkoholi ei tohi tarbida. Ja eriti YFU reisi päevasel ajal...no sorry aga how stupid can you be. 2 kutti said hoiatused, kolmandal alkoholilõhnasid küljes polnud, aga nende seisund oli ikka nii ilmselge, kui veel olla sai, natukene piinlik.
Ühesõnaga siis istusime bussi peale ja sõitsime hotelli. Esimesel päeval vaba aega ei saanud, et õhtul linna peale minna. Mexico City hotell asus ikka väga kesklinnas ja oli hästi hästi ilus! hotellist umbes 30 meetrit eemal tuli lihtsalt treppidest alla minna, et ühele väljakule jõuda. Siis uuesti ülesse ja üks suuuur šopingutänav läbida ja Voilá! Vasakulpool kätt võis näha Mehhiko iseseisvuse sammast, seda kuulsat inglit. Lisaks nii palju kõrghooneid, igasugused kaubanduskeskused, poekesed-baarid-ärihooned ja mis kõik. Aga nagu ma ütlesin, esimesel päeval sinna veel ei jõudnud.
Õhtust läksime kõik vahetusõpilased koos sööma. Jutustasime ja vaatasime Superbowli. Mul eriti isu polnud, kuna gripp oli kallal, nina vesine peas ja silmad purskasid tuld välja. Hotelli tagasijõudes küsisin vabatahtlikute käest rohtu ja läksin kohe magama ära. Aga õnneks hiljem kuulsin, et ka keegi teine polnud midagi põnevat teinud ja enamvähem kõik olid kohe vooditesse ära läinud, et uueks päevaks välja puhata, sest siis ootas juba ees uus osariik ja uued paigad.

KOHAL!
Õhtusöök

Soomlane Mia-mina-Elena

Vasakult paremale: sakslane Valentin, Jasmin, Niklas, taanlane Line

Hiinakas mm

Üks halvemaid burkse, mida kunagi söönud olen

Jas!

Õhtusöögil. Katinka, mina, Noemi Šveitsist, Merka, taga seal Magdalena Saksamaalt ja Elena

Mia Soomest, Alina Šveitsist, Elena Saksamaalt, kaks eestlast kah ehk siis mina ja Merka

Ying Taist. Tema on täielik näide sellest, kui palju inimene vahetusaasta jooksul muutuda võib. Aastaalguse laagrist mäletan teda, kui ülitagasihoidlikku ja kogu aeg kodu igatsevat tüdrukut, aga nüüd on ta nii locaaaaa ja täiega täiega lõbus ja seltskondlik :)

Niklas ja Vale

lemmikatraktsioon

Vasakult: mina, Katinka ja Elena Saksamaalt, Line Taanist, Jasmin ja Valentin Saksamaalt, Tatiana Belgiast, Joonas taaskord Saksamaalt ja Inger Norrast
See meeldis ka väga

Õunad erinevate ümbriste ja glasuuride-asjadega

Hommik, kui lennujaama jõudsime
Esimene magamistuba...tegelt oli paljupalju suurem