Saturday, October 13, 2012

Sünnipäev

Eile täitus mul siin Mehhikos kah siis 18 aastat. Juba eelmise päeva pärastlõunal hakkasid õnnitlused Eestist tulema, nii facebookis kui ka skypes. Hommikul oli olemine selline suht tuim ja mingit tunnet polnud, hommikul kooli minnes olid ka kõik sellised tuimad, mõned soovisid kohe õnne, teised veidi hiljem. See oli ikka Eestiga täiega erinev ja veitsa võõras, Eestis ikka kohe kooliuksest sisse astudes ja enne riiete vahetamist juba mõned jooksevad õnne soovima ja kallistama ja mis. Esimene tund jäi ära, enamus kõik olid kuskil ka klassist väljas, uni oli peal ja üldseee ei viitsind seal olla. Teise tunni alguses tuldi tuli klassivend suure kaisukaruga, juba hiljem pandi väike palkat tahvlile "felicidades Kertu!" ning toodi tort, suuuur nagu kodupizza, agua de horchata ja krõpsud. Siis mõned klassikaaslased pidasid kõnet, et tahtsid mulle selle esimese sünnipäeva siin Mehhikos meeldejäävaks teha ja mis kõik, vägaaa armas neist :)) Seejärel kõik laulsid sünnipäevalaulu, tegime palju palju pilte kõigiga ja kui tordisöömiseks läks, siis siinsete kommete kohaselt pidin nagu kõigepealt tordist hammustama ja seejärel lükati mu nägu sinna sisse. Ma teadsin, et niimoodi siin Mehhikos tehakse, aga oli meelest ära läind, et pead võiks veits tagasi tõmmata:D Pizza oli ka megahea ja kõik oli väga väga tore:) Koolipeal ka eile isegi võõrad poisid ja tüdrukud tulid juurde õnne soovima, Fer ja Alex laulsid ja mägnisid kitarridel mulle lugusid kõigi ees ja mis kõik. Pärast tunde läksime ka pinatat puruks taguma, veits nässu läks asi sellega aga noh, mis seal ikka:D Igatahes jah see oli väga väga suur üllatus nende poolt ja nii lahe, et viitsisid niimoodi mässata ja minu peale oma raha kulutada.
Koju tulles andis pere mulle kingid, sõime ja jutustasime ning veidikese aja pärast käisin õhtuks asju ostma. Kaheksa paiku tulid YFUkad ja nende õed-vennad siia. Oli selline väga väga rahulik istumine, rääkisime juttu, muljetasime, tegime nalja, sõime torti ja lihtsalt olime. Siiski oli kõik väga tore ja hea, ilusaid kinke ja paljuuuuu häid soove sain. Lisaks hahaaa Euroopa kallistusi olin ikka täiega igatsend:D
Sai nüüd väga kokkuvõtvalt kõik kirja pandud, kuid vääääga väga hea päev oli mul! Nüüd varsti nõbu sünnipäevale ja õhtul ehk ka sõbra omale, vaatab seda asja veel. Panen siia nüüd päris palju pilte ja kui õhtused pildid teiste digikatest kätte saan, postitan ilmselt veel Praegu aga tsauki ja suured tänud kõigile, kes mind meeles pidasid!!!!
Uni oli peal ja suht tülpind näoga siin. Mu väike õde tahtis pilti teha minust ja kõigis kingitustest "Eiiii ei Kertu, ikka õhupall ja plakat ka!!!" :D Aga lihtsalt niii suured tänud kõigile!!!!




Pool seltskonda. vasakult: Eduardo (seda kutti ma ennem ei teadnud, Elliott võttis kaasa ta), Ale, Jakob, Ariana, Luis, Guty. All Elliott, mina ja Caro. 











Orlando

Vasakult: Ray Alexander, Guadalupe, Freddy




Isidraga

Jasmin, Mia, Ariana, Guty, Jakob, Andrea, Katinka, mina




Vasakult: Brenda, Diana Laura, Maria Inez, Ana

Fernando ja Alex

Elliottiga. Käesoelv jututeema oli veits liiga keeruline, et rõõmsat nägu säilitada:D

Brenda ja Ana

Alex

Maria Inez ja Diana Laura





Klass ja Elliott





No comments:

Post a Comment