Thursday, September 6, 2012

Karina 15 años

Laup2eval olin oma v2ga hea Lagunase s6bra Luiisi poolt kutsutud uhe tudruku 15 aasta sunnip2eva t2histamisele. Kohale l2ksime enamv2hem 10ks, mu saksa n6bu Elena tuli ka ning lisaks olid seal k6ik teised Lagunase vahetus6pilased peale Mia. Alguses oli avanumber ja seej2rel tantsis sunnip2evalaps oma isaga aeglast tantsu, oma parimate s6brannadega ja l6puks ehk mingi 7-8 numbrit koos tantsupoistega. Mu kaaslane oli seal sunnip2evalapse k6rval p6hitantsija ja noo ei oska ta veits h2sti v6i...7 aastat 6ppinud ka, ei imesta. Ja I only got 1 year for learning it in here:( Ega terve 6htu mooduski temaga tantsides, salsa sammud j2id l6puks v2ga h2sti meelde ja l6pus tuli juba p2ris h2sti v2lja. Nuud on vaja vaid palju tantsimist ja harjutamist, et see t2itsa selgeks saada.Tantsisime ka muid tantse muidugi aga nimesid ei m2leta. Ja see rodeo tants, mida ka juba Cuautlas 6ppisime, meeldib mulle t2iega.
Vahepeal k2isime m6nede vahetus6pilastega jalutamas ka ning samamoodi Luiisiga. Nooo jalad veits ei valutanud ju, kui terve oo l2bi 13cm kontsakingadega ikka t2iega tantsitud ja palju k6nnitud...
Soogid olid teistmoodi. Polnud mehhikop2rased. K6igepealt oli shampinjoni pureesupp ja muidu mulle pureed absoluutselt ei maitse, kuid see oli hea. Siis veel liha koos spagettide ja mingi maitsva koogivilja asjaga ja l6puks saime cupcakeisid ka.
Uritus ise oli nii nii uhke ja glamuurne, selline tunne oli, nagu oleks mingile eriti VIP peole sattunud, sest k6ik olid nii vapustavalt kaunid seal. Rahvast oli megalt, vahepeal esines mingi b2nd, kes esitas nii populaarseid Mehhiko laule, kui ka n2iteks „Come dance with me“ ja muid vanu h2id lugusid. Tantsuks olid 2-3 erinevat stiili b2ndi. Mulle v2ga meeldis. Lisaks olid v2ikesed vahenumbrid, kus n2iteks n2idati Lagunases filmitud muusikavideot uhele loole "Put your hearts up". Lugu mulle ei meeldi, aga v2ga h2sti oli filmitud ikka, n2idati veel suurelt ekraanilt pilte selle tudruku elust jne...
Uhes lauas istusin Elenaga ja Luiisi perega, ehk siis ka YFU vabatahtliku Memo ja saksa vahetus6pilase Niklasega. K6ik oli v2ga chill ja polnud mingit pinget peal, inimesed olid v2ga l6busad ja humoorikad ja mul oli 6htu jooksul lihtsalt kogu aeg nii l6bus, et ei teinud uritusest piltegi, sest lithsalt aega polnud. Kuigi minust mõned pildid peaksid kuskil olema ka. Hiljem kunagi postitan. Aga hands up, lihtsalt v2ga k6va uritus. Ennem olin Mehhiko 15-aasta sunnip2evadest pilte n2inud, aga see tundus ikka eriti fancy olevat ja ma ei kujuta ette, kui n2rvid pusti v6isid sellel tudrukul enne pidu olla. Lisaks n6uab see kindlasti ikka niiii palju planeerimist. Ja raha. Nagu „My super sweet 16“ aga Mexican style...lihtsalt wow. Mis mu 15-aasta sunnip2ev oligi...ma vist isegi ei t2histanud mitte:D Koju j6udsin kell 4, hommikul oli toidumurgitus v6i midagi aga 6htuks oli juba olemine t2itsa hea.
Hiljem Luiis r22kis ka, kuidas koolis olid tal paljud s6brad ja suvalised kutid, kes ka peol olid, kusinud mu numbrit ja nime, kooli ja elukohta...naljakas:D
 
Sorry t2pit2htede puudumise p2rast, aga olen hetkel koolis animatsioonitunnis ja ma sain oma 8 logoga uhelepoole juba esmasp2eval ja kuna pole  midagi muud teha, m6tlesin praegu postituse kirjutada, kuna kodus on sada muud tegemist ja k2imist. 6petaja kiitis mu tood v2ga palju...Cheers!

Kooli tulin ma t2na kell 7, sest unustasin, et need neljap2eval kell 8 algavad...juhuu. Suht v2sind olen ka, sest eile sai  hiljani v2ljas oldud. Filmi6htut ei toimunudki, kuid k2isime lihtsalt rootsi vahetus6pilase Jakobi, ta venna Guty ja s6bra Alexisega viimase autoga chillimas ja „tiksumas“:D Mulle v2ga meeldis, jututeemad olid p6nevad, nalja sai ja no lihtsalt m6nus 6htupoolik toredate inimeste seltsis oli.
Aga ega siis midagi, tsau!!

 

No comments:

Post a Comment