Friday, May 3, 2013

Liziga iludusvõistluse asjus Juchitanis

...Ei oska enam isegi pealkirju sõnastada, oh jah.

Juba enne poolt üheksat hommikul võtsime cucaracha ja pärast seda bussi ning sõitsime Juchitani. Ma olin ikka veel nii väsinud, panin päikeseprillid ette, iPodist banda mängima ja magasin rahulikult kohalejõudmiseni.  Juchitani jõudes käisime Lizbethi toast läbi, võtsime kontsakingad ja läksime ettenähtud hotelli, kus see väike meeting toimuma pidi, olime esimesed kohalejõudnud.

Varsti saabus ka Matias Romero esindaja ja noh selline tore tüdruk muidu, räägib palju aga vahel nii palju ja nii üleolevalt, teisi maha tehes ja kogu aeg oma arvamust muutvalt, et vaid "kõrgemate" heakskiitu saada. Ma ei tea, selline mulje jäi teda sel päeval kõrvalt vaadates minule vähemalt. 

Pärast seda ootasime kuskil tund aega, ennem, kui rohkem rahvast hakkas saabuma. Neli osalejat oli ja veel üks "kohatäitja". Harjutati eile toimunud vaheshow jaoks kõndimist, juuksurid-meikarid rääkisid oma asjadest ja nii edasi. Iga jumala korraldaja arvas, et minagi olen üks osavõtjatest ja üldse sain nii palju tähelepanu, kõik kogu aeg küsisid, et kas olen vahetusõpilane ja kust tulen ja nii edasi, kõik tundsid väga suurt huvi.

Kui kõigepealt ühe sellist suuremat kasvu meikariga rääkisin ja mainisin, et tulen Eestist, siis ta mingi " OMG, Ma armastan Eestit!!! Miss Universum!!! Ma alati ootan eraldi seda, et Eesti tüdrukuid seal näitaks, nad on alati nii pikad ja ilusad, nende nahk särab palju ilusamini kui teistel..." Hahhaha. Sellele mehele peale vaadates poleks üldse aru saanudki muidu, et ta gei on, ainult et tal olid pikad prantsuse maniküüri stiilis kividega kunstküüned ja sõrmes teemantsõrmus. Ütles, et esimene koht, kuhu ta tulevikus reisib, on Eesti. Hiljem kõnniõpetajale (pluss kõigile teistele korraldajatele eks) seostus ka Eesti just missindusega. Ta gei ja tahab soovahetusoperatsiooni teha, hästi kõhn ja meigitud ning millised püssid jalad!! Siin kandis on sellist vaatepilti väga palju näha ikka. Kes teab, mispärast.

Ma istusin ühes lauas kõigi osalejate ja siis selle meikariga. Kõik olid sellised hästi vaoshoitud ja vaiksekesed, me selle kutiga ja rääkisime ja rääkisime. Jutt voolas ja lõpuks ta oli mulle nii tänulik selle eest, et ta instagramis hashtage õpetasin kasutama ning, et teda Spotifyle tutvustasin. Just oli uue iPhonei ostnud :D Selgus, et meil on nii mõningaidki ühiseid tuttavaid ja sõpru...See oli päris üllatav ja lahe :) Juulis pidi tal suur show tulema, kuhu ta mind modelliks soovis, aga ma sel ajal kahjuks Eestis juba.

Varsti alustasid osalejad kõnnitunniga, ma läksin võtsin basseiniäärsel hammacal (selline võrkkiige moodi asi) koha sisse, lihtsalt lebotasin ja võtsin päikest veits, pärast olin tublisti põlenud. Oih. Siis varsti hakkas hotell mulle värskendavaid jooke saatma, nii et millegi üle kurta tõesti polnud. 

Tutvusin ühe nelja aastase USA tüdrukuga. Nii armas olii! Oli oma Mehhiko 11- aastase lapsehoidjaga, sest vanemad olid linna peale läinud. Istusime koos hammacas ja rääksime päris pikalt juttu. Mu kõrvad olid juba igatsenud seda Ameerika aktsenti.

Varsti rääkisid korraldajad-osavõtjad veel kiired jutud ära ja oligi aeg head aega öelda. Läksime taksoga Lizi koju, võtsime kodinad ja liikusime tagasi Lagunase suunas. Palavus oli suur ja bussid ikka next level ebamugavad, aga mis seal ikka, väga lahe päevake oli!

Kui teil küsimusi on, siis jätke julgelt kommentaar või kirjutage ask.fmis- ask.fm/kerturuu

Mõnuus
See USA pliks oma lapsehoidjaga esiplaanil.



No comments:

Post a Comment