Sunday, April 28, 2013

Esmaspäev - Reede

Teen väikese kokkuvõtva postituse möödunud nädalast taaskord. Esmaspäeval ei toimundud tõepoolest mitte, kui midagi. Koolis oli igavamast igavam. Üks highlight oli siiski see, et ühe vaba tunni ajal istusime kusagil kümne klassikaaslasega päikese käes laua taga ja kõik pidid järjest ühe laulujupikese laulma. Kui järg minu kätte jõudis, oli laua ümber rahvast juba nii palju kogunenud ja laulmise ajal tuli juurdegi. Sooviti Eesti keelset laulu ja mul oli sel hetkel täielik blokk ees ja midagi ei meenunud, laulsin Tanel Padari "Võta Aega". Lõpuks kõik täiega plaksutasid, kõik direktorid ja pool kooli personaligi oli laua ümber, hiljem nii mõnedki tulid juurde ütlema, et "Misasja Kertu, poleks varem arvanudki, et nii hästi laulda oskad"...Nii hästi, nii hästi laulan ju... :D

Teisipäeval lootsin, et saan kaua magada ja alles üheksast kooli minna, nagu mul juba välja kujunenud on, aga kus sellega. Eelmisel päeval teatati, et kohale tuleb minna juba poole kaheksast, sest toimus üritus, millega sooviti edendada noorte huvi lugemise vastu. Toimusid erinevad 25 minutit kestvad "töötoad". Esimeses oli lihtsalt üks raamatulett püsti pandud, kust kõik said midagi meelepärasemat valida ning veidi lehitseda. Järgmises käisime kuulamas luuletusi, seejärel väikest teatrietenduse moodi asja vaatamas, mille eesmärk oli selgeks teha, et prügi maha ei visataks. Viimaseks kuulasime väikest katkendit ühest raamatust ning vaatasime videot teemal, et miks lugemine hea on. Selgus minu jaoks midagi äärmiselt üllatavat...Nimelt 78% mehhiklastest ei ole elu sees ühtegi raamatut otsast lõpuni läbi lugenud!!!! MIS ASJA???? Ma teadsin, et lugemise ja raamatute koha pealt siin seisud päris kehvad on, aga, et kohe nii hullud...Inimesed hakkasid mu näoilme peale naerma, sest sõna otseses mõttes vajus mul suu lahti ja silmad läksid pärani pähe, sest kuidas see üldse võimalik saab olla... Edasi läksid tunnid normaalses rütmis. Igavuse saatel. Ma reaalselt igatsen sellist konkreetset õppimist ja isegi matemaatika ülesannete lahendamist, mu aju vajab tööd, et täitsa ära ei kuivaks. Lihtsalt see niisama istumine väsitab ikka nii palju. Pärast kooli käisin ujumas ja Saksa vahetusõpilase Niklasega väljas.

Kolmapäevast algasid eksamid taaskord. Avapauk anti inglise keelega. Nii lihtne, nii lihtne. Kirjutasin kustutuskummi peale kõigi ülesannete vastused ka ja andsin klassile edasi, sest alati enne tundi loetakse mulle ikka sõnad peale, et ma kopeerida aitaks. Kuna mu klassikaaslased mind kõigega nii palju aidanud on, siis olen loomulikult ma ka lahke. Õpetaja ilmselt juba ammu aru saanud, aga tal nii ükskõik, kui ükskõik veel olla saabki. Pärast kooli läksin Matiasesse omale uusi jalanõusid ostma, sest laupäeval oli pulma kutsutud ja polnud midagi jalga panna. Sain üle nelja päeva lõpuks telefonile saldot ja whatsappi kah tagasi, milline kergendus :D

Neljapäevaks oli midagi muutunud. Koolis ei jäänud ühtegi korda magama ja ei tundnud igavust. Kuna kaks eksamit oli tulemas sel päeval, siis ilusti õppisin ja kordasin, kaks tundi läks eksamite alla. Hommikusöök kah veel ning kaheteistkümnest algas meil toitumis ning hügieenialane loeng. Eks natukene liialdati kah seal kõigega. Muidugi, karastusjoogid on tervisele äärmiselt kahjulikud, kuid see, et konservtooted on kahjulikud, kuna karpi avades paiskub toote sisse toksiide, mille me ära tarbime, on natukene juba liialdus. Kui hakata mõtlema iga väikseima detailikese peale, siis enam üldse elada ei saaks ju... Seejärel tegid kokad veel puuviljakunsti, nikerdasid midagi arbuusidest ja kurkidest ja päris lahe lõpptulemus jäi aga nii palju aega kulus selle alla ning midagi ei näinud kah. Loengu lõpus kuulutati välja, et viimased tunnid jäävad ära. Kui õnnelik ma seda kuuldes olin hahah! Koju tulles tegin väikese uinaku ning hiljem läksin hostemaga Herbalife tooteid tutvustavale loengule. Sellised tooted, mida igapäevaselt tarbides tehakse üks ilus ja hea pai oma kehale, organismile ja alimentatsioonile. Nii mul kui ka hostemal tekkis suur huvi nende produktide vastu ning tema ostis enda omad äragi. Jutt on igati ilus, aga eks tema pealt hiljem näha ole, kas mingi efekti kah saavutab. Hiljem läksime istusime hostemaga pargis, saime õdede ja tädiga kah kokku ja oli selline hea õhtuke.

Reedene koolipäev läks samuti kiiresti. Üks eksam ning tänu sellele, et mina viimase tunni õpetajale ütlesin, et ta meid ära laseks, sest me nagunii midagi ei tee, oli ta küllaltki kergelt nõus ning saime kella kaheteistkümnest lahti. Klassikaaslased täiega tänasid ja kummardasid mind hiljem :D Koju tulles vahetasin riided ja sain Rootsi vahetusõpilasesga kokku. Tegi mulle ühe frappucino välja, natukene aega istusime ja jutustasime ning pidigi ta juba kooli minema. Käisin vahepeal veel ujumas, jutustasin emaga internetis ning seitsme paiku käisin õdesid tantsimas vaatamas Vero, vanaema ja tädiga. Seejärel põhimõtteliselt jooksin tlayudat sööma...Ma ütlen, see on midagi taevalikku lihtsalt! Hectorilt olin ka kutse saanud, et tema, Mole, Fernando, Lalo, Genesise ja nende kõigiga välja minna. Väsimus oli suur peal ja polnud erilist tahtmist, aga otsustasin siiski minna. Kusagil üheteist ajal tuli ta mulle järgi, varsti saime ka teistega kokku ja Jakobi kutsusin kah. Peamine õhtu nali minu üle oli seekord siis see, et üks kutt, kes algul enda sõnul minusse siin täiega armunud oli, on nüüd Lalo secret boyfriend :D (Lalo on kuskil 25- aastane selline megarikas, suur ja paksuke gei kutt :D) Aga väga tore õhtu oli tegelt ja kuskil ühe ajal otsustasime Jakobiga kuskile 5 kilomeetri kaugusele naabruskonda, külasse, kuhu iganes minna, sest nii Guty, Saul, Pepe, Cristian ja veel mõned sõbrad teisest koolist olid seal. Mole saime ilusti nõusse, et ta meid ära viskaks autoga. Väga vähe aega sain ma seal isiklikult olla, sest mingil hetkel nagunii olin juba hostemalt ajapikendust küsinud ja ei tahtnud lubatust hiljem koju jõuda.

Nädalavahetusest tulevad kaks eraldi postitust. Seniks aga kõik :)

Vanaema ja hostemaga
Õed:) Vasakul Alexa, paremal Lupita

No comments:

Post a Comment