Saturday, April 13, 2013

Arrolladora kontsert

Umbes poole üheteist paiku tulid Guty ja Jake mu ukse taha ja läksime koos Andy kodu juurde teisi ootama.  Kusagil üheteist paiku võtsime kaks taksot Matiase suunas. Mina, Guty, Jakob, Ixioel (või kuidas iganes ta nimi kirjutatakse eks:D), Andy, Carlos, Cristian, David, Ricky ja veel üks, keda ennem ei teadnud. Puros hombres jajaja.

Kohale jõudes oli meeleolu juba nii laes, megapalju tuttavaid nägi ja rahvast oli MEELETULT lihtsalt. Alguses esitasid teised bändid nii oma, kui ka näiktes suurepärase Calibre 50 repertuaari ning esines ka Roberto Junior oma kuulsa lauluga "Coco No". Võtsime kohad pealava suunas sisse, jutustasime, tantsisime ja veetsime lihtsalt hästi aega. Seal liitusid meie seltskonnaga ka Saul ja mingid võõrad kutid ja mõned sõbrannad. Syenni, Genesis G, Margueni, Rossy, Larysa, Carmelita ja veel paar tükki, kellega varasemalt kokku puutunud ei olnud. Sellest hoolimata oli seltskond väga lahee:) Kui Arrolladora enne kella ühte mängima hakkas siis millised emotsioonid noh!!! Esimeseks looks oli mu lemmik "Llamada de mi ex",mida lõpetuseks veel ühe korra mängiti. Võtsin oma fotoka kah kaasa aga ma vannun, et KÕIGI kõigi kõigi laulude ajal, mis selle kahe tunni jooksul mängiti, tantsisin, niiet eriti aega just piltide tegemiseks ei jäänudki. Piltidest rääkimata ei jõudnud Hectorite, Armandode ja nendegagi rääkima, kuigi nad täiesti silmapiiril olemas olid.

Peamised tantsud said maha peetud ikka Cristiani ja Sauliga hhahha aga ka paljude teistega. Mulle reaalselt meeldib lihtsalt täiegaaa banda järgi tantsida. Lõpuks, kui Arrolladora lõpetas, pandi natukene salsat ka mängima ja siis sai veel selle järgi jalga keerutatud, TÄIUSLIK, ma ütlen!!! Jalad nüüd ainult natukene valutavad, aga mis seal ikka, see kõik oli lihtsalt nii väärt ja olen nõus ülejäänud kuul nüüd väga tagasihoidlikult elama nende kulutuste tõttu, mis selle kogu värgi alla läksid, sest kohe KINDLASTI kuulub see öö mu Mehhiko parimate top3-e, ilmselt isegi üks parimaid öid kogu elus, Niiii lahe lihtsalt ja mul on nii palju positiivseid emotsioone, et ei saa sõnadega väljendadagi väga :)

Kui lõpuks tantsud tantsitud saime, siis hakkasime oma seltsonnaga jalutama ja kuttidel oli väike mõte tulnud, kuhu edasi võiks minna hahaha. Sellega oli ka hull kemplemine. Mina ei tahtnud mingi blokkija olla ja ütlesin, et kui nad lähevad, siis lähen ka kaasa ja, et kui ei meeldi, lähen välja ja ootan seal. Nad tahtsid muidu Lagunasesse kõik minu pärast tagasi tulla. Taidlesime seal pool tundi ja lõpuks läksime.

Ühesõnaga siis veetsime natuke aega veel linna peal ja Lagunasesse tulime taaskord kahe taksoga. Umbes poole 5 paiku jõudsin, aga hostema polnud üldse tige, just õnnelik mu üle, et ma ise õnnelik olen ja lõbutseda sain. Ja noh ma ei hakka eriti üksinda ka koju tulema sealt poole tunni kaugusel asuvast Matiasest, sest see ikka päris ohtlik koht öösiti ja kes teab, mis juhtuda võib.

Aga jaaa!!! Üldse viimased kuu aega on mu elu siin nii sisutihe ja lõbus ja tore ja hea olnud ning ma ARMASTAN OMA ELU, päriselt noh!!!

Aga tsauki!! :)) Ask.fm on ask.fm/kerturuu, küsige, kui midagi huvitab ja teada tahate.

Vasakult: Andy, Cristian, Carlos, ei mäleta nime, mina, Guty, David, Jake, Grecia
Guty :D:D "Kertu, teeme pilti, kõik senised ainult YFU koosviibimistelt" 
Me olime selle koha peal. Suht kaugel aga siiski hea koht, kõik asus lähedal ja oli tantsimiseks ka ruumi. Väga vähe. Sellistel kontserditel seal ees ei näe üldse midagi, kuna kõik teevad oma telefonide ja iPadidega pilte ja tantsida ka ei saa.

No comments:

Post a Comment