Thursday, February 28, 2013

Pilte

Panen siia mõned pildid eelmisest laupäevast, kui Elliotti, ta venna ning ühe koolikaaslase Alvaroga basseini ääres käisime. Ilm oli täiuslikumast täiuslikum ja kõik oli üldse nii super!
Pärast Elliotti lahkumist on tuju väga all olnud kogu aeg, kuid olen pidevalt tegevusi otsinud, et ei peaks kodus olema ja liialt palju temale mõtlema, et end jälle kurvana tunda. Eile õhtul skaipisime. Nii veider on temaga läbi arvutiekraani rääkida, kui harjund igal momendil, kui tuju peale tuleb, temaga kokku saama...
Iga päev olen Niklase, ta klassivendade ja paari tüdrukuga ujumas käinud, eile käisime pesapalli mängimas haha, kahju, et sellest pilte ei teinud, järgmisel korral kindlasti! Õhtuti olen olnud CECA rahvaga koos ja praegult on ehk tibatilluke võimalus, et saan kooli vahetada. Võimalus on tõesti väga väike, aga siiski midagigi ja hoian pöidlad-varbad hästi pihus!
Nii palju veel öelda, et mul pole ennem olnud vist siin Mehhikos nädalavahetuseks nii palju plaane ja  valimist. Reede osas on väga palju kahtlusi, et mis ma siis lõpuks teen ja kuhu lähen, kuid laupäeval Ixtepeci Merilini juurde!!! :)
 Aga tsauki!

Teisipäeva õhtu rootslase juures. Jakob, mina, Caro, Carolina, Guty. All vasakul Cathinka ja paremal Tale




Ainult meie koolis mingi lollakas trend, et kõik "lahedad" poisid värvidad oma sõrmeküüned ära. Eli klassiõde värvis tal kah, ülejäänd nühkisin ükspäev maha kuid ühe tahtis ta siiski alles jätta. Fuhh.
hahha igaõhtune teema. Küll soovitakse printsessile head ööd, teinekord ilusaid unenägusid Eesti kaunimale naisele, vahel keegi saadab whatsappis joonistusi:D


Elliott niisama oma Dr Dre Beatsidega...





No comments:

Post a Comment